a
  • Català
  • Español
Offices Address:
C/ Frederic Mompou, 5
Tarragona
43005

arroba.gif
This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it

Tel.: 977 244 478
Fax: 977 241 997

contact us

This SlideShowPro photo gallery requires the Flash Player plugin and a web browser with JavaScript enabled.
International Nut and Dried Fruit Council Foundation

Una ració de fruits secs al dia millora la salut cardiovascular i redueix el risc metabòlic de diabetis.

inc_web.jpg

Un estudi de la Unitat de Nutrició Humana de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de Reus ha obtingut aquests reveladors resultats.

L'estudi suggereix que consumir habitualment fruits secs podria disminuir el risc de desenvolupar malalties coronàries i diabetis. Aquests resultats han estat publicats recentment a la prestigiosa revista Nutrition, Metabolism and Cardiovascular Disease pels investigadors de l’estudi EFINUT, sota la direcció de l’equip de Nutrició Humana de la Facultat de Medicina de la Universitat Rovira i Virgili, i el CIBERobn, Instituto de Salud Carlos III.

IMC va realitzar la convocatòria de roda de premsa per donar a conèixer l'estudi del Dr. Salas alhora que va donar suport als periodistes acreditats durant el trancurs de la mateixa.- 14 de Gener 2010

 

 

 

 

Outstanding activities

  • Dinar d’estiu d’IMC 2010
  • L’INC tindrà seu pròpia al Tecnoparc
  • Centre Misericòrdia de la Fundació STS
  • Beta Conkret construiex un nou centre a Blancafort
  • IV edició dels Premis Gaudí-Gresol

Read more news...

Iniciatives Mediterrànies de Comunicació

Download 2007 and 2008 News

imc_news_portadap.jpg
news2008.jpg

Click on image to downlad the activities
made by IMC in the 2007 and 2008.

 


 

3fera
Copyright © IMC, Iniciatives Mediterrànies de Comunicació. .
3fera